Links

Saturday, July 10, 2010

AKU BUKAN PILIHANMU Contest

Salam semua FansIsma Eva..
Beberapa hari lepas Single Isma yg terbaru dah mula on air dekat radio-radio terpilih..Jadi jgn lupa untuk undi dan request lagu tu di station radio MuzikFM dan juga EraFM

Dengarkan single terbaru Isma "Aku Bukan Pilihanmu" di MuzikFM, utk membuat permintaan lagu sila sms "CARTA Y dan hantar ke 32776. Contoh : CARTA Y Utk membuat permintaan di ERA.FM sila taip ERAPDE Lagu Pertama, Lagu Kedua dan hantarkan ke 32555..
Contoh: ERAPDE Aku Bukan Pilihanmu, Bisikan Godaan. 

Okay!Back to the topic.. Dgn keluarnya lagu baru ini Isma ada buat 1 contest..pada mulanya Isma ada buat contest CERPEN..Tetapi ramai yg kata susah..Jadi Isma tukarkan kpd edit gmbr bersama-sama dgn liriknya..Sebelum tu Isma ada terima 3 buah cerpen dari peminat-peminat..Isma dah baca..Best sgt!!

Okay.Lepas je Isma bukak contest tu ada a few yg menghantar karya-karya mereka dekat wall Isma..Kata Isma meriah sgt dgn  hasil kerja masing-masing..Jadi admin pun x menang tangan juga untuk JOIN contest tu..Hehehe..Ni ada hasil-hasil karya peminta-peminat kepada Isma yg sempat kami mengSAVEkan                   3 yang tercantik akan dapat bersama-sama Isma di pelancaran single terbaru di bawah HHP dan 10 yg terpilih akan memenangi album Isma.. 

 


Okay semua..Buat masa ni,ni je yg Admin dpt dari anda semua..Kalau sesiapa yg nk JOIN sila la.. Terima kasih daun keladi lain kali jumpa lgi..Hehe

-Admin TIA- 

No comments: